De spanning is ook leuk toch?quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tot nu toe valt het wat tegen allemaal, eerlijk gezegd.
Maar we wachten op die gouden pot...
Dat zullen ze best lekker vinden.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het kan nu nog, maar zaterdag zal het voor die bontbeestjes wel smoorwarm zijn. Ik heb wel eens een tip gelezen van vis in ijsblokjes.
Ach het zal ook wel goedkomen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zullen ze best lekker vinden.
De mijne liggen met die warmte meestal languit op de laminaatvloer, dat geeft ze wat verkoeling.
Is dat waar je nu zit?quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:25 schreef MadMaster het volgende:
Live webcam: http://www.honkbalweek.nl(...)outube&id=live1#ATHS
Is weer eens wat anders dan een clipje...
Toch niet neergeschoten mag ik hopen...quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Oei, vlucht van Malaysia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur gecrasht in Oekraine...
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Extra uitzending op Ned1.quote:Op donderdag 17 juli 2014 17:32 schreef MadMaster het volgende:
Oei, vlucht van Malaysia Airlines van Amsterdam naar Kuala Lumpur gecrasht in Oekraine...
http://www.nu.nl/buitenla(...)eer-in-oekraine.html
Ja kut is dat he? Ik belande in Noord vanmiddag. Heerlijk in een airco bus en toen in lijn 1.quote:
Geniale naam is dat he?quote:
Ik vraag me af of dit consequenties heeft.quote:
Als het is neergehaald natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit consequenties heeft.
Dat is bijna duidelijk. Ik had gehoopt dat we er buiten konden blijven die ellende.quote:Op donderdag 17 juli 2014 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het is neergehaald natuurlijk wel.
Ja, het lijkt mij niet dat hij het na de crash tweetquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:08 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die foto en tekst was een uur voor de crash al getweet.
De originele was van Jan uit Volendam.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, het lijkt mij niet dat hij het na de crash tweet
Daar lijkt het niet op, Cor Pan was tien uur geleden op Schiphol toen hij de foto postte, dat kan wel kloppen met de vertrektijd van MH071. Ook staat er op zijn Facebook rond die tijd "mind your step, mind your step", het lijkt mij dat Cor Pan op die rampzalige vlucht naar Kuala Lumpur zat.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De originele was van Jan uit Volendam.
Wat een mallootquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:34 schreef drakin het volgende:
Cor Pan
https://www.facebook.com/pages/Cor-Pan/243988615811924?fref=ts
Wordt gezegd dat het een nep pagina is daar
Nogal ja. Ook een beetje raar dat hij 2 pagina's heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:42 schreef drakin het volgende:
Misbruik maken van een verschrikkelijke situatie
He? Wat raar, zou er dan een wel echte Cor Pan zijn en 1 die er misbruik van maakt?quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nogal ja. Ook een beetje raar dat hij 2 pagina's heeft.
https://www.facebook.com/cor.pan.7\
Deze is met een punt tussen voor- en achternaam, de jouwe met een streepje.
Dat zou zomaar kunnen. Jouw Cor Pan (om hem zo maar even te noemenquote:Op donderdag 17 juli 2014 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
He? Wat raar, zou er dan een wel echte Cor Pan zijn en 1 die er misbruik van maakt?
Ik zie het, deze Cor heeft een heleboel openbaar staan, dus vast veel mensen die daar nu naar kijken.quote:Op donderdag 17 juli 2014 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zou zomaar kunnen. Jouw Cor Pan (om hem zo maar even te noemen) is ook pas sinds vanavond lid van Facebook.
T zijn er steeds meerquote:
Gelul, en wat maakt het uitquote:
Ja de Coentunnel is dichtquote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben morgen wel halfstok vlagdag
Waarom? Hypocriet geleuter van figuren die boter op hun hoofd hebben...quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee, maar we hebben morgen wel halfstok vlagdag
Piratenvlag mag ookquote:
Die blijft gewoon boven in de mast.quote:
Ik ook niet... Dat filmpje van dat neerstortende vliegtuig is niet MH17 ... Die is volgens mij wit van boven en onder..quote:
Dat is filmpje van het eerder neergehaalde vrachtvliegtuig.quote:Op donderdag 17 juli 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ook niet... Dat filmpje van dat neerstortende vliegtuig is niet MH17 ... Die is volgens mij wit van boven en onder..
brede body iddquote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is filmpje van het eerder neergehaalde vrachtvliegtuig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 juli 2014 00:36 schreef Kingstown het volgende:
ik ben dom of het is mijn humor niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |